معرفی کتاب ها

کتابهایی با موضوع کف شناسی،کف بینی،چهره شناسی و قیافه شناسی

آشنایی با علم کف شناسی

انسان نه تنها یک معماست، بلکه گنجینه ای است از اسرار برای گشودن این گنجینه اسرار، چندین کلید لازم است که یکی از آنها کف دست می باشد، چرا که با مطالعه آن میتوانیم به جریان های فکری و وضع مادی و جسمانی هر شخص پی ببریم. کف شناسی و کف بینی یک فن و هنر است، نه یک علم در معنای رایج کنونی آن. هنر بسیار ظریف و دقیقی است که کاربرد آن نیاز به مطالعات زیاد، استعداد شخصی و دقت فراوان دارد. هنر کف شناسی و کف بینی از گذشته های بسیار دور در مشرق زمین رابع بوده و سپس به دنیای غرب راه يافته است. این هنر می تواند بیانگر بسیاری از اسرار طبیعت و مزاج جسمانی و روحی افراد باشد. در همین جا دوباره باید تأکید شود که چون یک فن است (نه یک علم به معنای امروزی) لذا شیوه ها و برداشتهای مختلف از خطوط کف دست، و تحلیل آنها، وجود دارد. بنابراین باید باد آورد شد که خوانندگان آثار مربوط به کف شناسی و کف بینی چند گروهند: نخست کسانی که به قصد تفریح و وقت گذرانی به این هنر روی می آورند. دوم، کسانی که میخواهند با آگاهی از این فن، به سایر همنوعان خود کمک کنند. سوم، عده کمی نیز قصد سوءاستفاده های مالی و تحقیق دیگران را دارند. به هر تقدیر، بهره گیری از این هنر، باید در جهت مثبت زندگی صورت گرفته و مقصود از آن، کمک به دیگران باشد. لذا چنانکه در کف دست کسی علائم و نشانه های بیماری های جسمانی با روانی مشاهده می شود باید با لحنی بسیار ملایم به او گفت که به یک پزشک یا روانشناس مراجعه کند. هرگز نباید تفسیر خطوط کف دست را طوری بیان کرد که موجب نگرانی با تضعیف روحیه صاحب کف دست گردد.

در دنیای کنونی و با توسعه علوم مختلف، بحث کف شناسی نیز به صورت یک علم قابل بررسی و تحقیق درآمده است. امروزه اثبات شده، اثر انگشت هیچ انسانی شباهت تمام و کمال با انسان دیگر ندارد و در شناسایی و احراز هویت انسانها مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین می توان گفت خطهای کف دست هیچ انسانی کاملا شبیه کف دست انسان دیگر نیست و می توان کف دست انسان را همچون دیسکتی در نظر گرفت که با توجه به گذشته و آینده مطالبی روی آن درج گردیده و کسی که به این علم احاطه کافی داشته باشد مانند یک کامپیوتر که می تواند اطلاعات موجود بر روی دیسکت را بخواند اطلاعات موجود در کف دست را می تواند بخواند. خواننده گرامی در هنگام کف بینی می بایست موارد نه گانه زیر رعایت شود.

۱) فرد کف بین باید ذهنش را از عشق و منفعت جویی و کینه و دیگر موارد نفسانی به دور نگهدارد تا بتواند منصفانه نظرات مشورتی خود را بدهد.

۲) برای اینکه دست فرد بهتر مورد مطالعه قرار گیرد می بایست از سه ساعت قبل شسته شده و خود به خود خشک شود نه بوسیله دستمال یا حوله) و همچنین فرد در طول این مدت دست به هیچ کاری نزند، چون پوست دست و خطهای روی آن بتواند حالت طبیعی خود را به دست آورد.
۳) دست در زیر نور کافی و روشنایی روز مورد مطالعه قرار گیرد ولی نباید زیر نور مستقیم آفتاب باشد، به دلیل اینکه لایه سطحی پوست شفاف و شیشه ای است و در تخمین عمق خطها ممکن است دچار اشتباه شویم.
۴) دست باید از سرما و گرمای زیاد محیط به دور بوده و در شرایط مناسب دمایی مورد مطالعه قرار گیرد، زیرا در سرما و گرمای زیاد پوست دست و بالطبع خطهای موجود روی آن منقبض و منبسط شده و در تخمين پهنای خطها دچار اشتباه می شویم.
۵) فرد می بایست حداقل ۲ سال سن داشته باشد.
۶) در کف بینی تنها با توجه به یک خط به قضاوت نمی توان پرداخت و حتما باید خطهای تأیید کننده دیگری برای آن پیدا کنیم.

۷) از نتیجه گیری قطعی حتی الامکان می بایست پرهیز شود و در موارد ناگوار هم قضاوت خود را تعدیل کرده و مسئله را با ملایمت بیشتری بیان نماییم
۸) برای دیدن خطهای کوچک در کف دست حتما می بایست از ذره بین استفاده شود، چون در تشخیص خطهای کوچک ممکن است اشتباه شود.
۹) مبنای دیدن کف دست، دستی می باشد که فرد با آن کارهای اصلی خود را انجام میدهد.

کتابهایی درباره کف بینی و کف شناسی

اگر تمایل به خرید کتاب کف بینی یا از علاقمندان کتابهای کف شناسی و و کتابهای طالع بینی هستید ما در کتابکار کتابهای بی نظیری درباره این موضوعات عرضه کرده ایم.که می توانید با ارسال رایگان کتاب مورد نظر را دریافت نمایید.اعم کتابهای در این حوزه عبارتند از:

در این کتاب به موضوعاتی همچون کار تجارت ثروت شهرت و ارث می پردازد.

پس از مطالعه دقیق این کتاب خواننده می تواند کف دوستان خود را بخواند و اسرار آنها را حتی برای خودشان مجهول بوده فاش سازد.

در این کتاب از خط ها و نقش ها و برجستگی های کف دست انسان،به طور دقیق و واقع گرایانه سخن گفته می شود.خط و نقش های کف دست یک فرد دارای معناهای است. پاره ای از این خطوط خبر از کژی و کاستی و صعف می دهند و پاره ای از خطوط خبر از تندرستی و پیشرفت و بهروزی می دهند.

کتاب حاضر که آن را یی چینگ جدید می نامند.با حفظ کامل مفاهیم متن عاری از کلیه ابهامات نوشتار اصلی و اولیه ااست.بنابراین از طریق تفال با یی چینگ جدید به پاسخهای بسیار مربوط و مناسبتری دست خواهیم یافت.

این کتاب کهنترین کتاب حکمت و فالنامه ی چینی است. شاید بتوان کتاب یی چینگ تقدیرات را در ادبیات و فرهنگ ما با دیوان خواجه شیراز مقایسه کرد

این کتاب اثری جذاب است با تصاویری زیبا که می توانید از آن برای پی بردن به اسرار زندگی و اسرار کف دست استفاده کرد.

در این کتاب آقای علی دشتستانی استاد سابق کرسی ادبیات فارسی و فلسفه دانشکده افسری درباره ویژگی های قیافه ها و ظاهر افراد نظرات جالب توجی می دهد.

در این کتاب چیرو نوسنده سرشناس کتابهای کف بینی به موضوعاتی همچون شناخت صفات اخلاقی و رفتاری  افراد از روی کف دست و طریقه خواندن کف دست می پردازد.

این کتاب توسط کاتاکار به نگارش در آمده است و توسط آقای کامبیز شمس ترجمه شده است کتابی است جامع درباره کف شناسی که به جرئت می توان گفت با مطالعه این کتاب به هیچ کتاب دیگری نیاز نخواهید شد.

این کتاب توسط دان میلمن در 593 صفحه از سوی انتشارات کتابسرای تندیس و توسط پریچهر فرجادی به فارسی برگردانده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *