شرایط ارسال کتاب

ارسال رایگان کتاب در ایران به عنوان یکی از خدماتی است که برخی از ناشران و فروشگاه‌های آنلاین کتاب به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این صورت، هزینه ارسال کتاب توسط فروشنده پوشش داده می‌شود و شما به عنوان مشتری، می‌توانید بدون پرداخت هزینه ارسال، کتاب مورد نظر خود را دریافت کنید.

اما باید توجه داشت که همه‌ی فروشگاه‌های کتاب، خدمات ارسال رایگان را ارائه نمی‌کنند. بعضی از آنها این خدمت را برای سفارش‌هایی با مبالغ بالا، مثلاً بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان، فراهم می‌کنند. همچنین، بعضی از سایت‌های فروش کتاب، برای تبلیغات و جذب مشتری، ممکن است برای یک دوره‌ی محدود خدمات ارسال رایگان را به همه‌ی سفارش‌ها ارائه دهند.اما ما در کتابکار بدون محدودیت همه کتابها را با ارسال رایگان انجام می دهیم

ارسال کتاب به دلیل تنوع عناوین، معمولا کاری زمانبر است.ولی ما در کتابکار برای احترام به زمان علاقمندان این زمان را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده ایم.زمان ارسال پستی (غیر از روزهای تعطیل) معمولا دو روز بعد از سفارش می باشد.

 

ارسال رایگان به همه کشور

هزینه ارسال پستی کتاب در کتابکار برای همه سفارشها به صورت رایگان می باشد و بسته ها با پست پیشتاز ارسال می شوند.اگر چنانچه عزیزان در تهران تقاضای دریافت کتاب به صورت پیک را داشته باشند این امکان وجود دارد با تماس به شماره 09363516487 کتاب را با پیک در زمان کوتاهی (حداکثر دوساعته) دریافت نمایند.

هزینه ارسال با پیک برای سفارشهای بالای یک میلیون تومان رایگان است.در غیر این صورت هزینه پیک بر عهده مشتری می باشد.

بسته بندی کتابها

بسته بندی کتابها در کتابکار به صورت خیلی تخصصی برای سفارشهای تکی به صورت تمیز و شکیل و با ایمنی بالا صورت می گیرد.در سفارشهای گروهی با وزن بیشتر از 2kg کتابها درون کارتن قرار می گیرند.

نکاتی در رابطه با نحوه نوشتن آدرس پستی

برای جلوگیری از پرداخت اضافه و مرجوع شدن بسته پستی لطفا آدرس درج شده در صورتحساب دقیق خوانا و کامل باشد

پستچی موظف است بسته را به آدرس دقیق تحویل دهد.توجه بفرمایید از دادن آدرس کور(خرابی زنگ منزل – عدم حضور تحویل گیرنده) خودداری بفرمایید

لطفا آدرسی قید شود که در زمان تحویل بسته فردی در منزل یا محل کار باشد تا آن را از پستچی تحویل بگیرد.در صورت نبودن در منزل لطفا قید شود که به نگهبانی ساختمان یا به واحدهای دیگر تحویل داده شود

پستچی موظف به تماس با گیرنده نیست

پس از دو روز از زمان سفارش می توانید با ارسال پیام در واتساپ یا پیامک از تلفن 09363516487 کد رهگیری بسته پستی را دریافت نمایید.برای اطلاع از زمان تحویل سفارش کد رهگیری پستی را در سامانه رهگیری پیگیری نمایید.

در صورت مرجوعی بسته پستی قبل از رجوع به مقصد حتما به پست محل سر بزنید و تحویل بگیرید تا از مرجوعی کامل جلوگیری شود

هزینه پستی مرجوعی بر عهده گیرنده می باشد