معرفی نویسندگان

کتابهای حسن رهبرزاده

بیوگرافی دکتر حسن رهبرزاده

دکتر حسن رهبرزاده موسس انجمن علوم روحی تعداد زیادی کتاب در رابطه با علوم روحی و انرژی درمانی به چاپ رسانیده است . وی در زمینه های هیپنوتیزم درمانی انرژی درمانی و خوابهای مغانطیسی چندیدن کتاب به رشته تالیف و ترجمه درآوره است.در زیر تعدادی از کتابهای استاد حسن رهبر زاده را آورده شده است.از وی به عنوان پدر انرژی درمانی ایران نام می برند.

حسن رهبرزاده

عناوین کتابهای استاد رهبرزاده

جاودانگی روح مطلبی است که هر یک از افراد بشر علاقه مند است تا در حد معلومات و دانش خود، امکان تحلیل و درک حقایق آن را داشته باشد و مسلماً” هر فردی ولو اندک، در این مورد کنجکاوی دارد حال اگر برخی از افراد بشر، در زمان حیات خود، در این باره کنجکاوی ننموده و علاقه‌ای از خود بروز نداده‌اند، بجهت عدم اشتیاق و علانه نیست، بلکه فقدان شناخت از موضوع به خاطر دسترسی نداشتن به منابع معتبر عامل تغافل است

حسن رهبرزاده در نوشتن این کتاب کوشیده‌ است تا بتواند در حد بضاعت علمی و ادبی خود نفایا و اتفاقات روحی را از هر نظر بزبانی ساده بیان کند. ضمن اینکه در بیان اکثر مطالب و ادای حقایق به عجز خویش صمیمانه اعتراف دارد، لذا از خوانندگان اهل کتاب و دانش و فبلت انتظار دارم نارسائیهای کلام را بر من ببخشایند و با اغماض به این نوشتار بنگرند، زیرا همانگونه که گفته شد من ناچیز را هیچگونه ادعائی در هیچ موردی به جز بر ملأ کرد ذات بشر، که همان وجود روح است، نیست و اکثر این حقایق هم در اصل توسط خود ارواح بیان شده است.

در این کتاب و جلد قبل علاوه بر ابراز حقایق درباره وجود روح و آثار و پدیده‌هایی که توسط آنها ابراز مبشود، سعی شده است تا در مورد بهبود بخشیدن به حالات و نفسانیات بشر در زمان حیات با استفاده از قدرت رومی، مطالب ضروری گفته شود. تا خوانندگان به این مهم توجه پیدا کنند که به گذرگاه چند روزه و بی ارزش و اعتبار حیات دل نبندند و به. این عالم خاکی و آنچه در آن وجود دارد دلبستگی نداشته باشند، بلکه فرصت مغتنم حیات مادی را صرف تزکبه نفس و تکامل روحی خویش بنمامند و حقایق زندگانی را قبل از مرگ بشناسند.

هرگز با دلایل پوچ و بی محتوای برخی از افراد ماده درست از راه بدر نروند. چون بر این باورم که هر فردی باید درباره روشن نمودن حقایق حالات روحی و شناخت ذات خود، که منشاء کردار و رفتار وی است، حداکثر سعی و کوشش خود را مبذول دارد تا با دیدی رسا و استدلالی گویا حقایق ناشناخته وجود و عالم روحی را بشناسد و پس از مطالعه این نوشته‌ها، امیدوارم که متن حاضر از چنین ویژگی‌هایی برخوردار باشد و بتواند در راه شناسانیدن برخی از حقایق روحی کمک‌های شایانی به خوانندگان ارجمند بکند

نویسنده این کتاب آقای حسن رهبرزاده در این کتاب مناجات هایی عارفانه ای را با خداوند یکتا دارد در غالب شعرهایی زیبا که هرکدام جلوه خاصی از عبادت های او را با خداوند تبارک تعالی بازنمایی می کند.این کتاب از سوی انتشارات تکنیک و تکنولوژی به چاپ رسیده است.

در این کتاب گفته می شود زمانی که سوژه ای برون فکنی کرده و در حین برون فکنی روح وی به شهر یا کشور دیگری مسافرت می نمایند و شاهد ماجراها و حقایقی از آن شهر یا کشور بوده است، پس از بیدار نمودن سوژه و بیان اضهارات و مشاهداتش در زمان برون فکنی،برای این که به واقعیت صحت این حالت برون فکنی و قدرت مدیومی وی کاملا آگاه و واقف شویم، با مراجعه و یا خبر گرفتن از آن محلی که سوژه در زمان برون فکنی به آنجا سفر کرده است، متوجه می شویم، فردی که زمانی تحت نفوذ نیورهای شخص دیگری به نام هادی قرار گرفته و برای مدتی از کالبد مادی خویش جدا شده بود، تمام مشاهدات وی از آن شهر یا کشوری که کیلومترها از محل سوژه فاصله داشته درست بوده اند و هیچگونه اشتباهی در اظهارات سوژه وجود نداشته است.

 

15 دیدگاه در “کتابهای حسن رهبرزاده

  1. ناشناس گفت:

    عالی

    1. reza dehghan گفت:

      ممنون🌺

  2. پریسا گفت:

    لطفا یک کتاب از ایشون درباره تقویت قدرت مدیونی معرفی کنید، من سه جلد از کتاباشونو خوندم اما نمیدونم برای رسیدن به نتیجه کار چطور باید قدرت مدیومی رو افزایش داد؟

    1. reza dehghan گفت:

      سلام
      کدوم کتابهاشو خوندین؟

  3. reza dehghan گفت:

    سلام
    کدوم کتابهاشو خوندین؟

  4. Sadat گفت:

    سلام من بیست سال پیش با استاد رهبر زاده آشنا شدم تا ترم پنج باایشون بودم که البته نصفه موند چون کلاسها و تعطیل کردند کتابهای ایشون کلیات علوم روحی اون زمان دو جلدش خریداری کردم متاسفانه خیلی تنبلی کردم و رها کردم الان خیلی دوست دارم دوباره علمم دراین زمینه بیشتر کنم و به نتایج عالی برسم

    1. عسل گفت:

      ایشون در قید حیات هستن یا نه؟

      1. reza dehghan گفت:

        بله در قید حیات هستن

        1. لیلا گفت:

          خدا رو هزاران بار شکر.من خیلی وقته دنبالشون میگردم ولی نمیتونم پیداشون کنم.چند ماه پیش هم کل هفت تیر رو زیرو رو کردم ولی نتونستم پیداشون کنم.کمکم کنید.لطفا اگر میدونید کجا هستن بهم بگید

        2. Parisa گفت:

          آدرس و شماره تماسی ازش دارید
          برای وقت گرفتن؟

          1. reza dehghan گفت:

            خیر متاسفانه

  5. لیلا گفت:

    سلام کسی از دکتر رهبرزاده خبری داره؟آیا ایشون دفتری دارن؟

    1. سالار گفت:

      منم دنبال ایشون هستم چند سالی دیگه نیستن

  6. نوشین گفت:

    سلام چطور میتونم در کلاسهای مجازی دکتر حسن رهبر زاده در زمینه علوم روحی شرکت کنم ؟

  7. سید مجید حسینی گفت:

    من از شاگردان دکتر ، در سال ۱۳۸۰ بوده ام .
    من هم خیلی مشتاقم که بتونم دباره ایشان را ملاقات کنم !!!!
    ولی خب الان درحال حاضر در کشور کانادا زندگی مکنم .
    ولی خیای دوست دارم که این دفعه ایران بیام ، ایشان را ببینم !
    شماره تماسم هست :
    0016477180210
    لطفا اگر کسی میتونه در پیدا کردن استاد کمکم کنه !؟ سپاس گذارم 🙏🙏🙏🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *